
درباره ی گوگل اور
شاید تا به الان به فکر انتخاب یک تیم تبلیغاتی حرفهای نبوده باشید. اما دقیقا در عصری قرار داریم که آژانسهای برندینگ و تیمهای تبلیغاتی در جایگاه مطمئن و پر تقاضای خود قرار دارند. همه ما میدانیم که تبلیغات به معنای روشها و کارهایی است که برای فروش و معرفی خدمات یا محصولات به عموم مردم به کار میروند. اما این تنها تعریف یک خطی است. در حالی که پروسهی بازاریابی و تبلیغ کردن برای برند، مانند مسیری به سوی هدف است. که باید برای پیمودن آن، به نقشه راه و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مجهز بود. اینجا است که تیم تبلیغاتی حرفهای و ایدهآل اهمیت پیدا میکند. چرا که این مسیر شامل، هدفگذاری اصولی بر روی مخاطبان، تعریف و طراحی محصول و خدمات و به اشتراکگذاری آنها از کانالهای مختلف میباشد.